NattPrins

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

REKONSTRUKTION 100%

Av Rei ♥ - 15 december 2013 17:56

Idag åkte jag till E-stuna och träffade bästa kusinen. Vi satt för det mesta och planerade Närcon Sommar(jag vet att det är aplång tid kvar men vi fick värsta cosplayideerna och ja..). Jag var på närcon förra året och det var underbart. Alla som var där hade ju liksom ngt gemensamt så det kändes som man bara ville gå fram och krama ngn helt randomly(många hade ju "Free Hugs" skyltar så vrf inte?). Var sorgligt nog för blyg för att träffa de jag hade bestämt träff med(fuck me ;_;) men fick iaf en high-five med deadpool och en hel del inköp. Har hört att det kommer vara ett närcon på stockholmsmässan(i think?) som kmr heta "My:närcon". Skulle så gärna vilja gå på det men har inga pengar ;3;


Vet ej vad jag ska cosplaya på Närcon Sommar? Tips???? Wä

Hoppas ni får en riktigt sömnlös natt och att ert wi-fi dör(eheh) 


(cosplayideer nedan)

  (och så Felix som Prince Gumball <333)

   so cute (*-////-*)

   Så jävla kul det skulle vara att cosplaya Sora (*-////-*)

   HE IS SO FANCY







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rei ♥ - 14 december 2013 18:32

Jag är Nyctophilia(vilket betyder att man blir föredrar natten och och är mer avslappnad i mörker..typ eheh). Sitter och lyssnar på Håkan efter att ha gjort matteläxan..usch(faktist den enda läxan jag gjort den här terminen). Jag vill ju verkligen gå...

Av Rei ♥ - 13 december 2013 23:30

Tjo! Blev precis klar med nya headern!(det tog timmar men nu är jag äntligen klar, puuh ...) Tänkte att jag lika gärna kunde radera de få inlägg jag hade också..eheh. Hittade iaf ett nytt band idag när jag kollade runt på musik som liknade Kristia...

Presentation


Onormal kille som bor i en av Sveriges tråkigaste städer älskar blod, hösten, anime, musik, kläder, skräckfilmer osvosv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards